• يکشنبه ٥ آذر ١٤٠٢-١١:١٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٨٧
سروری مطرح کرد:5-195

افتتاح 110 پروژه توسعه محله‌ای در منطقه 9 / قدردانی از نمایش قدرت بسیج

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افتتاح 110 پروژه توسعه محله‌ای در منطقه 9 در شنبه گذشته، کمبود سرانه ها در این منطقه را تا حد قابل توجهی برطرف می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و نود و پنجمین جلسه صحن شورا، ضمن قدردانی از نمایش قدرت بسیج در روز جمعه و تشکر از رژه شکوهمند و با صلابت بسیج که حدود پنج ساعت برپا بود؛ گفت: این پیام بسیار خوبی برای رزمندگان فلسطینی بود تا بدانند که در تمام عالم، نیروهای مقاومت در کنار آنها هستند. این نمایش قدرت، کاملاً جلوه فلسطینی داشت و مقاومت در تمام این همایش جلوه‌گر بود. من از همه عزیزان، به ویژه فرمانده مجاهد و بسیجی تهران، و همه عواملی که در این کار بزرگ نقش داشتند؛ تقدیر و تشکر می کنم.
وی در ادامه تذکر خود، به طرح «شنبه های امید و افتخار» اشاره و خاطر نشان کرد: روز شنبه گذشته، این طرح به منطقه 9 رسید. حجم سازندگی ها در این طرح، آنقدر بالاست که شاید رسانه ها از انعکاس همه آنها، جا بمانند.
وی در ادامه گفت: دیروز در قالب طرح «شنبه های امید و افتخار» افتتاح و بهره برداری از 110 پروژه توسعه محله‌ای، شامل 63 پروژه عمرانی، 28 پروژه خدمات شهری و 9 پروژه ترافیکی احداث شده، با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در منطقه 9 به نمایش گذاشته شد.
وی با اشاره به پانزده سال وقفه در پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی پردیس سینمای کوثر، از افتتاح این پروژه در منطقه 9 و در قالب طرح «شنبه های امید و افتخار» خبر داد و افزود: این مجموعه شامل سه پردیس سینمایی با ظرفیت 280 نفر، سالن همایش چند منظوره، سالن ورزش های آبی شامل استخر، سونا، جکوزی ، تالار برگزاری مراسم، سالن برگزاری کلاس های آموزشی می باشد. 
سروری ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان منطقه 9، با ذکر این نکته که در این منطقه شاهد کمبود سرانه ها هستیم و پیش از این، از چنین خدماتی کمتر برخوردار بوده؛ اظهار امیدواری کرد که با افتتاح این 110 پروژه، کمبود سرانه ها برطرف شود. 
 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: